Програма
4 клас
35 годин (1година на тиждень)
Зміст навчального
матеріалу
|
Державні вимоги до
рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас (1 год. )
Файл. Папка.
Операції над папками і файлами. ( 3
год.)
Створення
і видалення папок, видалення файлів. Копіювання файлів та папок.
Опрацювання
тексту на комп’ютері. (7 год.)
Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового
редактора. Відкриття та створення
текстового документа. Редагування
тексту. Правила введення тексту.
Форматування тексту.
Копіювання
і переміщення фрагментів тексту.
Вставлення
зображень у текстовий документ. Збереження текстового документа.
Графічний
редактор. (4год)
Графічні редактори та їх призначення.
Середовище графічного редактора.
Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону. Створення простих
графічних зображень. Збереження зображень.
Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.
Безпека дітей в
Інтернеті. (5 год)
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень).
Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Навчаємось
онлайн. Малюємо онлайн.
Електронне спілкування. Безпека спілкування в
спільнотах.
Висловлювання.
Алгоритми з розгалуженням і повторенням. (8 год.)
Висловлювання.
Істинні та хибні висловлювання. Логічне слідування «Якщо – то – інакше». Аналіз тексту задачі. Алгоритми з
розгалуженням. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для
виконавців у визначеному середовищі. Алгоритми з повторенням. Створення та
виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі.
Робота з презентаціями. (4 год. )
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище
редактора презентацій.
Робота з об’єктами на слайдах презентації. Анімаційні
ефекти у комп’ютерній презентації. Розробка плану створення презентації на
задану тему.
Створення презентацій на основі шаблону.
Повторення
та узагальнення вивченого у 4-му
класі
(3 год. )
|
Учень/учениця:
має уявлення про
використання комп’ютера в різних
сферах діяльності людини;
знає правила
безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
виконує навчальні
завдання з використанням програм підтримки навчальних предметів;
Учень/учениця:
має уявлення про різні за вмістом файли (текстові,
графічні, звукові тощо)
розуміє
призначення папки;
створює папки,
використовуючи контекстне меню;
видаляє папки і файли,
використовуючи контекстне меню;
копіює файли і папки,
використовуючи контекстне меню.
Учень/учениця:
розуміє призначення текстового
редактора;
має уявлення про середовище текстового
редактора;
розпочинає і завершує роботу з текстовим редактором;
відкриває в середовищі редактора
текстовий документ, що зберігається на носії;
переключає мовні режими роботи
клавіатури;
вводить кілька абзаців тексту з дотриманням правил орфографії і
пунктуації;
виділяє фрагменти тексту (слово, рядок,
абзац);
переміщує текстовий курсор по тексту з
використанням мишки та клавіатури;
редагує та форматує текст: символи
(розмір, колір, накреслення), абзаци (вирівнювання, відступ І-го рядка,
відступи ліворуч та праворуч);
вставляє до текстового документа графічні зображення;
створює в середовищі
текстового редактора текстовий документ;
розрізняє операції копіювання і переміщення фрагментів тексту;
називає різні способи
копіювання і вставлення фрагментів тексту;
застосовує різні способи
копіювання і переміщення фрагментів тексту;
зберігає текстовий документ на носії.
Учень/учениця:
знає призначення графічних редакторів,
орієнтується в середовищі графічного редактора;
обирає і використовує
потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення
за зразком та за власним задумом;
дотримується послідовності роботи ними;
задає і змінює колір фігури і колір фону;
створює підпис до малюнка:
вводить слова і розділові знаки за допомогою клавіатури;
змінює розмір і колір шрифта;
зберігає створене зображення за вказаною адресою.
Учень/учениця:
дотримується правил безпечної
роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);
має уявлення про коло
веб-сторінок для дітей;
називає окремі дитячі
сайти;
запускає на виконання
програму-браузер;
відкриває у вікні браузера визначену веб-сторінку,
використовуючи меню закладок;
орієнтується на головній сторінці дитячого
сайту;
здійснює
простий пошук інформаційних матеріалів за вказаною послідовністю доступу до
них;
виконує
навчальні завдання з використанням комп’ютерних програм онлайн;
має
уявлення про спільноти та електронне спілкування;
називає правила етикету та безпеки
спілкування в спільнотах, дотримується
їх.
Учень/учениця:
розрізняє правильні (істинні) та неправильні (хибні)
висловлювання;
наводить приклади істинних та хибних
висловлювань;
формулює висловлювання з логічним слідуванням;
аналізує зміст
завдання на складання алгоритму для виконавця;
формулює команди
для виконавця;
прогнозує очікуваний
результат;
шукає варіанти
виконання завдання;
обирає та обгрунтовує варіант виконання завдання;
розрізняє алгоритмічні структури
(слідування, розгалуження, повторення);
створює та
виконує
алгоритми з розгалуженням у визначеному середовищі;
створює та виконує алгоритми з повторенням у визначеному середовищі.
Учень/учениця:
відкриває файл, що містить презентацію;
орієнтується в середовищі редактора презентацій;
розрізняє текстові та графічні об’єкти слайда;
виділяє об’єкт слайда, змінює
значення його властивостей,
додає анімаційні ефекти до об’єкта слайда;
переміщує об’єкт слайда;
видаляє об’єкт слайда;
планує процес створення презентації під керівництвом учителя;
створює презентацію за шаблоном;
коментує процес створення презентації;
демонструє створену презентацію, коментує її зміст.
Учень/учениця:
розуміє
призначення комп’ютера;
знає правила
безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
обирає потрібний
редактор роботи з інформацією відповідно до поставленого навчального
завдання;
має уявлення про
пошук інформації в Інтернеті;
називає правила
безпечної роботи в мережі.
|
календарно-тематичне планування
№
|
Тема уроку
|
Конспект уроку
|
Презентація
|
1
|
урок 1
| ||
2
|
урок 2
| ||
3
|
урок 3
| ||
4
|
урок 4
| ||
5
|
урок 5
| ||
6
|
урок 6
| ||
7
|
урок 7
| ||
8
|
урок 8
| ||
9
|
урок 9
| ||
10
|
урок 10
| ||
11
|
урок 11
| ||
12
|
урок 12
| ||
13
|
урок 13
| ||
14
|
урок 14
| ||
15
|
урок 15
| ||
16
|
урок 16
| ||
17
|
урок 17
| ||
18
|
урок 18
| ||
19
|
урок 19
| ||
20
|
урок 20
| ||
21
|
урок 21
| ||
22
|
урок 22
| ||
23
|
урок 23
| ||
24
|
урок 24
| ||
25
|
урок 25
| ||
26
|
урок 26
| ||
27
|
урок 27
| ||
28
|
урок 28
| ||
29
|
урок 29
| ||
30
|
урок 30
| ||
31
|
урок 31
| ||
32
|
урок 32
| ||
33
|
урок 33
| ||
34
|
урок 34
| ||
35
|
урок 35
| ||
Немає коментарів:
Дописати коментар