4 клас

Підручник: Інформатика : підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закладів / М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька. - Х. : Видавництво "Ранок", 2015. - 176 с. : іл.


Програма 


4 клас
35 годин (1година на тиждень)


Зміст навчального матеріалу
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас (1 год. )





Файл. Папка. Операції над папками і файлами.  ( 3 год.)
Створення і видалення папок, видалення файлів. Копіювання файлів та папок.





Опрацювання тексту  на комп’ютері. (7 год.)
Тексти  і текстовий редактор. Середовище текстового редактора. Відкриття та створення   текстового документа. Редагування тексту. Правила введення тексту.  Форматування тексту.
Копіювання і переміщення фрагментів тексту.
Вставлення зображень у текстовий документ. Збереження текстового документа.














Графічний редактор. (4год)
Графічні редактори та їх призначення.
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону. Створення простих графічних зображень. Збереження зображень.  Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.



Безпека дітей в Інтернеті. (5 год)
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку  інформаційних матеріалів (повідомлень).
Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн.








Електронне спілкування. Безпека спілкування в спільнотах.


Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням. (8 год.)
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Логічне слідування «Якщо – то – інакше».  Аналіз тексту задачі. Алгоритми з розгалуженням. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у визначеному середовищі. Алгоритми з повторенням. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. 


Робота з  презентаціями. (4 год. )
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.
Робота з об’єктами на слайдах презентації. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. Розробка плану створення презентації на задану тему.
Створення презентацій на основі шаблону.




Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі
 (3 год. )




Учень/учениця:
має уявлення про використання комп’ютера в різних сферах діяльності людини;
знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
виконує навчальні завдання з використанням програм підтримки навчальних предметів;


Учень/учениця:
має уявлення про різні за вмістом файли (текстові, графічні, звукові тощо)
розуміє призначення папки;
створює папки, використовуючи контекстне меню;
видаляє папки і файли, використовуючи контекстне меню;
копіює файли і папки, використовуючи контекстне меню.

Учень/учениця:
розуміє призначення текстового редактора;
має уявлення про середовище текстового редактора;
розпочинає і завершує роботу з текстовим редактором;
відкриває в середовищі редактора текстовий документ, що зберігається на носії;
переключає мовні режими роботи клавіатури;
вводить кілька абзаців тексту  з дотриманням правил орфографії і пунктуації;
виділяє фрагменти тексту (слово, рядок, абзац);
переміщує текстовий курсор по тексту з використанням  мишки та клавіатури;
редагує та форматує текст: символи (розмір, колір, накреслення), абзаци (вирівнювання, відступ І-го рядка, відступи ліворуч та праворуч);
вставляє до текстового документа графічні зображення;
створює в середовищі текстового редактора текстовий документ;
розрізняє операції копіювання і переміщення фрагментів тексту;
називає різні способи копіювання і вставлення фрагментів тексту;
застосовує різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту;
зберігає текстовий документ на носії.

Учень/учениця:
знає призначення графічних редакторів,
орієнтується в середовищі графічного редактора;
обирає і використовує потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;
дотримується послідовності роботи ними;
задає і змінює колір фігури і колір фону;
створює підпис до малюнка:
вводить слова і розділові знаки за допомогою клавіатури;
змінює розмір і колір шрифта;
зберігає створене зображення за вказаною адресою.

Учень/учениця:
дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);



має уявлення про коло веб-сторінок для дітей;
називає окремі дитячі сайти;
запускає на виконання програму-браузер;
відкриває у вікні браузера визначену веб-сторінку, використовуючи меню закладок;
орієнтується на головній сторінці дитячого сайту;
здійснює простий пошук інформаційних матеріалів за вказаною послідовністю доступу до них;
виконує навчальні завдання з використанням комп’ютерних програм онлайн;
має уявлення про спільноти та електронне спілкування;
називає правила етикету та безпеки спілкування в спільнотах, дотримується їх.

Учень/учениця:
розрізняє правильні (істинні) та неправильні (хибні) висловлювання;
наводить приклади істинних та хибних висловлювань;
формулює висловлювання з логічним слідуванням;
аналізує зміст завдання на складання алгоритму для виконавця;
формулює команди для  виконавця;
прогнозує очікуваний результат;
шукає варіанти виконання завдання;
обирає та обгрунтовує варіант виконання завдання;
розрізняє алгоритмічні структури (слідування, розгалуження, повторення);
створює та виконує алгоритми з розгалуженням у визначеному середовищі;
створює та виконує алгоритми з повторенням  у визначеному середовищі.


Учень/учениця:
відкриває файл, що містить презентацію;
орієнтується в середовищі редактора презентацій;
розрізняє текстові та графічні об’єкти слайда;
виділяє об’єкт слайда, змінює значення його властивостей,
додає анімаційні ефекти до об’єкта слайда;
переміщує об’єкт слайда;
видаляє об’єкт слайда;
планує процес створення презентації під керівництвом учителя;
створює презентацію за шаблоном;
коментує процес створення презентації;
демонструє створену презентацію, коментує її зміст.

Учень/учениця:
розуміє призначення комп’ютера;
знає правила безпечної роботи з комп’ютером і дотримується їх;
обирає потрібний редактор роботи з інформацією відповідно до поставленого навчального завдання;
має уявлення про пошук інформації в Інтернеті;
називає правила безпечної роботи в мережі.




 календарно-тематичне планування

Тема уроку
Конспект уроку
Презентація
1

урок 1

2

урок 2

3

урок 3

4

урок 4

5

урок 5

6

урок 6

7

урок 7

8

урок 8

9

урок 9

10

урок 10

11

урок 11

12

урок 12

13

урок 13

14

урок 14

15

урок 15

16

урок 16

17

урок 17

18

урок 18

19

урок 19

20

урок 20

21

урок 21

22

урок 22

23

урок 23

24

урок 24

25

урок 25

26

урок 26

27

урок 27

28

урок 28

29

урок 29

30

урок 30

31

урок 31

32

урок 32

33

урок 33

34

урок 34

35

урок 35



Немає коментарів:

Дописати коментар