2 клас

Підручник: Сходинки до інформатики : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закладів / М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька. - Х. : Видавництво "Ранок", 2012. - 144 с. : іл.


Програма 

2 клас
35 годин   (1година на тиждень)

Зміст навчального матеріалу
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

  Комп’ютери та їх застосування.  (3год.)
Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі.






Основні складові  комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год.)
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Поняття про програму. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою.
Миша.
Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
Клавіатура.
Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.


Поняття про повідомлення, інформацію  та інформаційні процеси. (4 год.) 
Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. Інформаційні процеси: отримання,  зберігання, опрацювання  і передавання повідомлень.
Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.









Історія обчислювальних пристроїв (3 год.)
Короткі історичні відомості про засоби обчислення. Коротка історія створення комп’ютера.
Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

 Об’єкти.  Графічний редактор. (8 год. )
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.
 Графічний редактор. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Комбінування об’єктів, створення зображень. Додавання тексту.
Збереження зображень. Відкриття збережених зображень у редакторі.

















Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (6 год. )
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо.
Робота з розвиваючими програмами.



Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )

Учень (учениця):
має уявлення про сфери застосування сучасних комп’ютерів;
розуміє призначення комп'ютера;
наводить приклади використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності  людини;
називає пристрої, що використовуються для обчислення, опрацювання текстів, зображень, передавання повідомлень;
знає правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером;
дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером


Учень (учениця):
називає складові комп’ютера (системний блок, монітор, клавіатура та миша, принтер);
розуміє призначення основних складових комп‘ютера;
має уявлення про програму, Робочий стіл, значки;
знає порядок вмикання та вимикання комп’ютера;
вмикає комп’ютер;
завершує роботу з комп’ютером коректно;
наводить вказівник на об’єкти, які знаходяться на Робочому столі або у вікні виконання програми;
вибирає об’єкти одинарним клацанням лівої кнопки миші;
перетягує об’єкти за допомогою миші;
використовує подвійне клацання лівої кнопки миші;
використовує значки  на Робочому столі для запуску програм;
коректно завершує роботу з програмою;
розрізняє різні групи клавіш клавіатури комп’ютера та їх призначення ;
вводить окремі символи та слова у середовищі клавіатурного тренажера за допомогою клавіатури.




Учень (учениця):
має уявлення про повідомлення  та інформацію;
має уявлення про використання повідомлень людиною;
розуміє за допомогою яких органів чуттів людина сприймає повідомлення;
має уявлення про призначення різних пристроїв, що використовуються людиною  для роботи з повідомленнями  (телефон,  диктофон, смартфон, факс, плеєр, калькулятор, фотокамера, кінокамера, GPS навігатор, телевізор, комп’ютер та ін.);
розрізняє пристрої за їх призначенням щодо виконання інформаційних процесів;
розуміє, що повідомлення можна отримати, зберегти, опрацювати і передати;
наводить приклади роботи з повідомленнями на основі ситуацій із шкільного життя;
розрізняє  інформаційні процеси (отримання,  зберігання, опрацювання  і передавання повідомлень).


Учень/учениця:
називає пристрої, які використовували для обчислення в давнину і використовують у наш час; 
пояснює як застосовуються різноманітні засоби обчислення;
використовує мишу для роботи з прикладними програмами.


Учень/учениця:
має уявлення про об’єкти та їх властивості, значення властивостей;
наводить приклади об‘єктів, властивостей об’єктів, значень властивостей об’єктів;
розуміє призначення графічного редактора;
запускає графічний редактор на виконання;
розуміє призначення інструментів середовища графічного редактора;
має уявлення про  можливості використання  палітри кольорів у середовищі графічного редактора;
використовує палітри кольорів  у середовищі графічного редактора;
створює прості графічні об’єкти та їх комбінації;
змінює значення властивостей об‘єктів в середовищі графічного редактора;
застосовує  інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом;
додає текст до створених зображень;
поєднує текстові та графічні об’єкти в середовищі графічного редактора ;
зберігає зображення на Робочому столі або в папці, встановленій за замовчуванням;
відкриває в середовищі графічного редактора збережені зображення.


Учень/учениця:
розуміє правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
застосовує правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
працює з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів.













 календарно-тематичне планування

Тема уроку
Конспект уроку
Презентація
1

урок 1

2

урок 2

3

урок 3

4

урок 4

5

урок 5

6

урок 6

7

урок 7

8

урок 8

9

урок 9

10

урок 10

11

урок 11

12

урок 12

13

урок 13

14

урок 14

15

урок 15

16

урок 16

17

урок 17

18

урок 18

19

урок 19

20

урок 20

21

урок 21

22

урок 22

23

урок 23

24

урок 24

25

урок 25

26

урок 26

27

урок 27

28

урок 28

29

урок 29

30

урок 30

31

урок 31

32

урок 32

33

урок 33

34

урок 34

35

урок 35



Немає коментарів:

Дописати коментар