Програма
2 клас
35 годин (1година на тиждень)
Зміст навчального
матеріалу
|
Державні вимоги до
рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Комп’ютери та їх застосування. (3год.)
Сучасні комп’ютери та їх
застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
комп'ютерному класі.
Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з
комп’ютером. (9 год.)
Складові комп’ютера (системний
блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор,
принтер)).
Підготовка комп’ютера до
роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Поняття про програму. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою.
Миша.
Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне
клацання.
Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання
навичок роботи з мишею.
Клавіатура.
Клавіатура комп’ютера.
Призначення основних клавіш.
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (4 год.)
Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. Інформаційні
процеси: отримання, зберігання,
опрацювання і передавання повідомлень.
Різні пристрої, що
використовуються для роботи з повідомленнями.
Історія обчислювальних пристроїв (3 год.)
Короткі історичні відомості про засоби обчислення.
Коротка історія створення комп’ютера.
Робота з програмами на розвиток логічного
мислення.
Об’єкти.
Графічний редактор. (8 год. )
Об’єкти. Властивості об’єктів,
значення властивостей.
Графічний редактор. Створення об’єктів в
середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.
Комбінування об’єктів, створення зображень. Додавання тексту.
Збереження зображень. Відкриття
збережених зображень у редакторі.
Комп’ютерна підтримка вивчення
навчальних предметів. (6 год. )
Робота
з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики,
образотворчого мистецтва, музики тощо.
Робота з розвиваючими
програмами.
Повторення і систематизація навчального
матеріалу. Резервний час. (2 год. )
|
Учень (учениця):
має уявлення про сфери
застосування сучасних комп’ютерів;
розуміє призначення
комп'ютера;
наводить
приклади
використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини;
називає пристрої, що використовуються
для обчислення, опрацювання текстів, зображень, передавання повідомлень;
знає правила поведінки і БЖ при
роботі з комп’ютером;
дотримується правил
поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером
Учень (учениця):
називає складові
комп’ютера (системний блок, монітор, клавіатура та миша, принтер);
розуміє призначення
основних складових комп‘ютера;
має уявлення про програму,
Робочий стіл, значки;
знає порядок
вмикання та вимикання комп’ютера;
вмикає комп’ютер;
завершує роботу з комп’ютером коректно;
наводить вказівник на об’єкти, які знаходяться
на Робочому столі або у вікні
виконання програми;
вибирає об’єкти одинарним клацанням лівої
кнопки миші;
перетягує об’єкти за допомогою миші;
використовує подвійне клацання лівої кнопки
миші;
використовує значки на Робочому
столі для запуску програм;
коректно завершує роботу з програмою;
розрізняє
різні групи клавіш клавіатури комп’ютера та їх призначення ;
вводить окремі символи та слова у
середовищі клавіатурного тренажера за допомогою клавіатури.
Учень (учениця):
має
уявлення
про повідомлення та інформацію;
має уявлення про
використання повідомлень людиною;
розуміє за
допомогою яких органів чуттів людина сприймає повідомлення;
має уявлення про призначення різних пристроїв, що використовуються людиною для роботи з повідомленнями (телефон, диктофон,
смартфон, факс, плеєр, калькулятор, фотокамера, кінокамера, GPS навігатор,
телевізор, комп’ютер та ін.);
розрізняє пристрої за їх призначенням щодо виконання інформаційних процесів;
розуміє, що повідомлення
можна отримати, зберегти, опрацювати і передати;
наводить приклади
роботи з повідомленнями на основі ситуацій із шкільного життя;
розрізняє інформаційні процеси (отримання,
зберігання, опрацювання і
передавання повідомлень).
Учень/учениця:
називає пристрої, які
використовували для обчислення в давнину і використовують у наш час;
пояснює як
застосовуються різноманітні засоби обчислення;
використовує мишу для роботи з
прикладними програмами.
Учень/учениця:
має уявлення про об’єкти та їх властивості,
значення властивостей;
наводить приклади об‘єктів, властивостей об’єктів, значень властивостей об’єктів;
розуміє
призначення графічного редактора;
запускає
графічний редактор на виконання;
розуміє
призначення інструментів середовища графічного редактора;
має уявлення про можливості використання палітри
кольорів у середовищі графічного редактора;
використовує палітри кольорів у середовищі
графічного редактора;
створює
прості графічні об’єкти та їх комбінації;
змінює
значення властивостей об‘єктів в середовищі графічного редактора;
застосовує інструменти середовища графічного
редактора для створення зображень за власним задумом;
додає
текст до створених зображень;
поєднує
текстові та графічні об’єкти в середовищі графічного
редактора ;
зберігає
зображення на Робочому столі або в
папці, встановленій за замовчуванням;
відкриває в середовищі
графічного редактора збережені зображення.
Учень/учениця:
розуміє правила роботи з комп‘ютерними
програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
застосовує правила роботи з комп‘ютерними
програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
працює з
комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів.
|
календарно-тематичне планування
№
|
Тема уроку
|
Конспект уроку
|
Презентація
|
1
|
урок 1
|
||
2
|
урок 2
|
||
3
|
урок 3
|
||
4
|
урок 4
|
||
5
|
урок 5
|
||
6
|
урок 6
|
||
7
|
урок 7
|
||
8
|
урок 8
|
||
9
|
урок 9
|
||
10
|
урок 10
|
||
11
|
урок 11
|
||
12
|
урок 12
|
||
13
|
урок 13
|
||
14
|
урок 14
|
||
15
|
урок 15
|
||
16
|
урок 16
|
||
17
|
урок 17
|
||
18
|
урок 18
|
||
19
|
урок 19
|
||
20
|
урок 20
|
||
21
|
урок 21
|
||
22
|
урок 22
|
||
23
|
урок 23
|
||
24
|
урок 24
|
||
25
|
урок 25
|
||
26
|
урок 26
|
||
27
|
урок 27
|
||
28
|
урок 28
|
||
29
|
урок 29
|
||
30
|
урок 30
|
||
31
|
урок 31
|
||
32
|
урок 32
|
||
33
|
урок 33
|
||
34
|
урок 34
|
||
35
|
урок 35
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар