3 клас

Підручник: Сходинки до інформатики. 3 клас : підруч. для  загальноосвіт. навч. закладів / М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька. - Х. : Видавництво "Ранок", 2013. - 160 с. : іл.


Програма 

3 клас
35 годин (1година на тиждень)


Зміст навчального матеріалу
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас. (2 год. )
  Інформаційні процеси і комп’ютер
(9год. )
Способи  подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних  за допомогою комп’ютера. Поняття про символи та їх кодування . Кодування та декодування повідомлень.
Робота з програмами на розвиток логіки, пам’яті, просторової уяви.


Файли та папки. Вікна та операції  над вікнами. (4 год. )
Поняття файлу та папки. Вкладенні папки. Перегляд вмісту папок.
Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.
  









Пошук даних в Інтернеті. (6 год. )
Поняття про комп’ютерну мережу. Поняття про Інтернет. Знайомство з програмою- браузером. Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
Правила пошуку даних в Інтернеті. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті





Робота з  презентаціями. (7 год. )
Презентація та слайди.
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на перегляд. Текстові та графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді. Створення та редагування текстових об’єктів. Вставляння  зображень та тексту. Форматування текстових і графічних об’єктів слайду.  Збереження презентацій.
Створення простих презентацій.

















Алгоритми і виконавці. (5 год. )
Алгоритми і виконавці. Середовище виконання алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців.. Словесне подання алгоритмів.









Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 3-й клас (2 год.)




Учень (учениця):
називає способи  подання повідомлень;
наводить приклади повідомлень, поданих різними способами;
розрізняє способи  подання повідомлень;
має уявлення про носії повідомлень, дані;
орієнтується в  засобах зберігання та опрацювання повідомлень;
має уявлення про символ;
описує способи кодування і декодування символів і повідомлень на різних прикладах;
наводить приклади кодування і декодування символів і повідомлень.


Учень (учениця):
має уявлення про файли і папки, їх призначення;
наводить приклади імен папок, файлів;
відкриває, переглядає вміст та закриває потрібну папку;
називає основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область);
розуміє призначення основних об‘єктів вікна;
пояснює призначення кнопок керування вікном;
має уявлення про основні операції, які можна виконувати над вікнами;
змінює розміри вікон;
змінює положення вікон на екрані;
згортає і розгортає вікна;
розуміє  призначення меню, контекстного меню;
має уявлення про різні способи запуску програм на виконання.

Учень (учениця):
має уявлення про комп’ютерні мережі, веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання,
пояснює призначення браузера;
розпочинає і завершує роботу з браузером;
пояснює процес пошуку даних в мережі Інтернет;
використовує гіперпосилання для навігації веб-сторінками ;
  виконує нескладний пошук  текстів та зображень в Інтернеті за вказаною темою;
зберігає результати пошуку потрібних зображень;
дотримується  авторських прав при використанні зображень, знайдених  в Інтернеті;
знає правила безпечної роботи в Інтернеті;
дотримується  правил безпечної роботи в Інтернеті.

Учень/учениця:
має уявлення про комп’ютерну презентацію та її складові, фотоальбом;
наводить приклади використання презентацій в процесі навчання;
має уявлення про середовище редактора презентацій;
описує процес створення презентацій;
розрізняє текстові та графічні  об’єкти слайда презентації;
виділяє слайди;
виділяє об’єкти слайда та, використовуючи контекстне меню, виконує над ними прості операції: переміщує, змінює значення властивостей, видаляє;
вводить текст, вставляє зображення та текст до слайду презентації;
має уявлення про редагування тексту слайду;
має уявлення про форматування тексту на слайді - зміна розміру літер, їх кольору та виду накреслення,  вирівнювання по горизонталі; має уявлення про форматування  зображень на слайді;
відкриває файл, що містить презентацією;
здійснює перегляд презентації, сортування слайдів та її збереження;
створює прості презентації (3-5 слайдів), зокрема фотоальбом;
демонструє презентацію з усним коментарем перед слухачами.




Учень/учениця:
наводить приклади виконавців алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів;
складає алгоритми дій з повсякденного життя та з використанням матеріалу навчальних предметів (математики, української мови тощо);
пояснює випадки, коли виконавець не може виконати команду;
знає виконавців алгоритму та систему команд виконавців у визначеному середовищі;
записує алгоритм у вигляді послідовності команд   виконавця;
виконує алгоритми у визначеному середовищі;
має уявлення про словесне подання алгоритму.



 календарно-тематичне планування

Тема уроку
Конспект уроку
Презентація
1

урок 1

2

урок 2

3

урок 3

4

урок 4

5

урок 5

6

урок 6

7

урок 7

8

урок 8

9

урок 9

10

урок 10

11

урок 11

12

урок 12

13

урок 13

14

урок 14

15

урок 15

16

урок 16

17

урок 17

18

урок 18

19

урок 19

20

урок 20

21

урок 21

22

урок 22

23

урок 23

24

урок 24

25

урок 25

26

урок 26

27

урок 27

28

урок 28

29

урок 29

30

урок 30

31

урок 31

32

урок 32

33

урок 33

34

урок 34

35

урок 35



Немає коментарів:

Дописати коментар